Wysyłka w 24h
Odbierz 5% rabatu
Powyżej 2500 zł dostawa GRATIS
Doradzamy i inspirujemy

Doradzamy i inspirujemy

 

Jesteśmy firmą, która nie tylko sprzedaje i produkuje meble, ale także doradza i odpowiada na pytania klientów. Na naszej stronie znajduje się szereg przykładowych zdjęć aranżacyjnych, które zamieściliśmy z myślą o naszych klientach. Zdjęcia te, pokazują różne możliwości umeblowania pomieszczeń, które mogą Państwo wykorzystać w swoim domu lub mieszkaniu. Ponadto na stronie naszego sklepu widnieje również sekcja „Aktualności ze świata mebli”, która pełni funkcję bloga. Zamieszczamy tam ciekawe wpisy i artykuły, dotyczące mebli oraz wnętrz, między innymi wskazówki, które w znacznym stopniu ułatwią dobór dodatków oraz akcesoriów w mieszkaniu. Jesteśmy świadomi, jak dużym wyzwaniem jest zaaranżowanie funkcjonalnej i w pełni dopasowanej do naszych potrzeb przestrzeni, dlatego na naszym blogu znajdą Państwo porady dotyczące aranżacji mieszkań o małym metrażu lub podpowiedzi jak rozjaśnić ciemne i ciasne pomieszczenia. W sekcji tej opublikowaliśmy również zalecenia, jakie warto wziąć pod uwagę, wybierając biurko młodzieżowe oraz sugestie dotyczące wyboru mebli młodzieżowych.

Staramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania naszych klientów, które mogą Państwo zadawać mailowo: sklep@mebelbos.pl, bądź telefonicznie: 530451985.

Dodatkowo na stronie zamieściliśmy również chat online, dzięki któremu mogą Państwo zadawać pytania, na które odpowiadamy na bieżąco. W przypadku, gdy żaden z naszych pracowników nie jest aktywny na czacie, należy podać adres e-mail, na który dostaną Państwo wiadomość z odpowiedzią.

Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.

 

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Jaka jest cena dostawy?

-Kosz dostawy wynosi 89 złotych przy płatnościach za pomocą przelewu oraz 99 złotych, podczas płatności za pobraniem. Koszt dostawy jest stały i nie wpływa na niego waga przesyłki ani miejscowość.

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

-Wysyłamy towar w ciągu 24H. Jeśli zamówisz produkt do godziny 12 jeszcze tego samego dnia, zrealizujemy Twoje zamówienie. Zamówienie złożone po godzinie 12, zrealizujemy dnia następnego. (Dotyczy dni roboczych).

3. Czy jest możliwość modyfikacji mebli lub wprowadzenia drobnych zmian?

-Nie. Nie wykonujemy mebli na zamówienie. Wszystkie towary, dostępne na naszej stronie produkowane są hurtowo i dostarczane na nasz magazyn zapakowane i gotowe do wysyłki. Nie mamy możliwości wprowadzania żadnych zmian. Meble dostępne są tylko w takiej wersji, jaka widnieje na stronie.

4. Czy mogę zobaczyć gdzieś meble przed zakupem?

-Tak. Współpracujemy z wieloma sklepami w Polsce, dlatego możesz obejrzeć nasze meble w konkretnych sklepach. Na stronie mebelbos.com, w prawym górnym rogu znajduje się, zakłada „sieć sprzedaży”, gdzie po wpisaniu kodu pocztowego lub miasta pojawi się lista sklepów, w których dostępne są nasze produkty. 

5. Czy jest dostępna dostawa z wniesieniem?

-Tak. Podczas wyboru płatności przy składaniu zamówienia możesz skorzystać z „dostawy z wniesieniem". Usługa ta jest dodatkowo płatna i wyliczana na podstawie wagi zamawianych produktów.

6. Czy jest dostępna usługa montażu?

-Nie W tej chwili taka usługa nie jest dostępna, jednak w przyszłości powinna się ona pojawić.

7. Czy mogę zapłacić za zamówienie za pobraniem?

-Tak. Możesz dokonać zapłaty w następujący sposób:

  • Płatność internetowa (przelew na konto) – możesz skorzystać z bezpiecznych płatności elektronicznych za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W ten sposób możesz dokonać szybkiego przelewu z konta w banku, zapłacić BLIKIEM, za pośrednictwem Apple Pay lub posługując się kartą płatniczą.
  • Przelew tradycyjny – płatności możesz dokonać poprzez przelew bankowy lub pocztowy na numer konta PKO Bank Polski – 69 1020 1068 0000 1102 0373 6774.
  • Za pobraniem – za swoje zamówienie zapłacisz kurierowi gotówką lub kartą płatniczą.

8. Z jaką firmą kurierską współpracujecie?

-Współpracujemy z firmą kurierską, zadbano.pl – DTS. Jest to firma, która przewozi przesyłki niestandardowe takie jak meble.

9. Czy ilość sztuk dostępnych mebli podana na stronie jest prawidłowa?

-Tak. Liczby te wskazują stany magazynowe, tzn. faktyczną ilość sztuk towaru, który dostępny jest w danej chwili i znajduje się na naszym magazynie.

10. W paczce, którą otrzymałem, brakuje instrukcji montażu, co robić?

- W takim wypadku, prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail bądź kontaktu telefonicznego. Instrukcję montażu prześlemy Ci  e-mailem. Jeśli nie posiadasz adresu e-mail, instrukcję montażu wyślemy pocztą.

11. Produkt, który otrzymałem, jest uszkodzony, co robić?

-Jeśli zauważyłeś już w momencie dostawy, że produkt, który otrzymałeś, jest uszkodzony, powinieneś zgłosić ten fakt kurierowi i nie przyjmować paczki. Kurier sporządzi protokół szkody i zabierze uszkodzony towar z powrotem na nasz magazyn, a Ty otrzymasz drugi, pełnowartościowy produkt.

Jeśli o wadzie towaru zorientujesz się w późniejszym czasie, powinieneś wysłać do nas wiadomość e-mail z formularzem reklamacyjnym. Dane, jakie powinny znaleźć się w takiej wiadomości e-mail, wypisane są tutaj.

12. Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

-Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia dostarczamy i realizujemy tylko na terenie Polski.